inlägg

har inte orkat skriva inlägg på ett tag.
Iallafall igår skulle jag egentligen ha träffat sabine men hon skulle typ iväg så olivia kom till mig sen drog vi och badade. Sen åkte hon hem och då träffade jag rebecca som sov här. Vi kollade på film och somnade typ halv 4 :O

sen idag vaknade vi halv 2 och sen fixade vi oss och sen drog upp till rebecca. Va ute och spelade lite fotboll sen kom annsofi och jag hjälpte dom att sätta upp deras tält. Haha sen drog jag hem och käka.
Nu har jag suttit vid msn och fixat massa spotify och nördat bert på youtube.
hahah tidsfördriv kan man säga. Imorgon blir det att träffa alice, malin & simone. Och kanske oliver&dom på kvällen.

Snart ska jag nog sätta på en film eller något, och på fredag hänger olivia med till dalarna.
Det kommer bli asakul som vanligt dårå.
nu orkar jag inte skriva mera, puss :D





Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0