3 - Tio sanningar om mig.

1. Jag tar inte åt mig om någon random säger något taskigt till mig
2. Däremot kan jag lätt bli sårad om jag bråkar med någon som står närmast
3. Min storebror är min idol
4. Jag tänker väldigt mycket
5. Jag tycker inte att jag är som alla andra
6. Jag förstår mig inte på ''tjejer'' tycker vissa är så fruktansvärt jobbiga och patetiska -  ( det finns väldigt många undantag så ta det inte fel )
7. Jag älskar människor som vågar ha udda stil
8. Jag tycker själv att jag är stark (både psykiskt och fysiskt haha)
9. Jag förstår mig inte på själviska människor eller såna som vill såra folk med flit
10. Jag älskar att deppa när man verkligen behöver1. det


1. Jag älskar människor som vågar vara udda och ha udda stil
2. Jag tar inte åt mig av något taskigt som nån random eller anonym säger
3. Däremot kan jag lätt bli sårad om det handlar om nån som står mig närmast
4. Det är bara några få, som verkligen känner mig
5. Min storebror är min idol
6. Jag är stolt över mig själv, att jag varit så starkt psykiskt
7. Jag tänker väldigt mycket
8. Jag äter i stort sett vad som helst
9. Jag förstår mig inte på människor som är själviska eller som skulle vilja såra/skada någon med flit.
10. Jag förstår mig inte heller på "tjejer" och tycker själv inte att jag är en sån "tjej" (Menar dock inte alla så ta det inte fel)

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0