- Om stockholm brinner åker vi dit


Idag har varit en bra dag. Förutom att mitt franska nationella idag var något av det sämsta jag någonsin har gjort inom franskan. Annars har jag varit på asbra humör. I skolan var det modevisning och när vi slutat tog jag bussen till stan. Gick på stan med omer en snabbis och köpte tågbiljett och sen åkte jag hem. 

Farmor & Farfar är här
nu och det är så himla skönt väder ute. Gick ut och cyklade med min lillebror en stund förut, har nästan glömt bort hur man cyklar haha. Har tagit tag i pluggandet och gick ut i solen och läste 20 sidor i min tråkiga bok förut. Nu ska jag göra roligare saker än att sitta här. XOXO. Älska att leva.

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0