13 månader med min fina pojke

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
4 bilder från idag.

Idag fick vi sluta 1 och en halvtimma tidigare. Efter skolan drog vi och köpte glass och chillade lite. Tog bussen hem till omer, vi har 13 månader idag♥. Vi hämtade en filt och gick ut och solade i nån timma, dock fick jag inte direkt någon färg. Senare träffade vi Senad & Mede och var ute och bara chillade. Kom hem för en stund sen och nu ska jag städa, ladda ner film, kolla bigbrother och plugga lite av det som behövs.

Imorgon har jag studiedag och ska träffa Emilia och gå på stan lite. Hoppas jag får med mig något hem. Uppdaterar er mer imorgon. XOXO!

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0