BARA EN UPPDATERING.

Sover hos pojkvännen inatt, det blev så, kameran och datan lämnade jag hemma men så fort jag har tid och tillgång till datan ska ni få se roligare bilder och inlägg än från mobilen hela tiden. Vet inte om jag kommer va hos mamma eller pappa för allt krånglar, men imorgon ska jag iallafall träffa min bästavän Olivia som jag saknar så otroligt mycket, Inte träffats på länge så vi har mycket att prata om. Åh bara 26 dagar kvar till sommarlov. 37 dagar till Peace and love. 60 dagar till Turkiet. Längtar såå till värmen och allt kul. (okej. Kände att det blev ett alltför långt inlägg och tråkigt eftersom det blev bildlöst) hörs imorgon, fina läsare. XOXO


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0