CROSS MADE BY ME


Kände att jag led av bildbrist ännu en gång så visar er ett halsband jag gjort, dock inte perfekt och än så länge hänger den på ett skosnöre, hittade ingen jävla kedja eller bättre band. Haha.

Idag efter skolan var det dans i en timma, och idag har jag haft så roligt med Alice, haha våran humor♥ Iallafall efter dansen drog jag hem till Omer, standard. Hatar att åka hem igen. Ska hämta något att äta, kolla ett bigbrother avsnitt och sen gå och lägga mig. Också standard. Brukar inte tycka om standard, men ibland är det ganska skönt ändå.

(((Kan säga redan nu att bloggningen kommer nog vara dålig i helgen, imorgon sover jag hos rebecca och sen på lördag kommer älskling till mig och stannar tills söndag. Ha en jättebra helg iallafall, även fast vädret kommer suga. )))

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0