Jag trodde kärlek som din, var lätt och fånga nu


Såhär har min dag sett ut. Ungefär. Nää, för tillslut stod jag inte ut mer så gick ut med mina älskade bröder och spelade fotboll och handlade lite. Imorgon ska vi flytta tillbaka till våran gamla lägenhet så har packat ner alla mina grejer och hunnit ta en snabbdusch och kladdat in benen med brun utan sol

Bara 2 dagar tills helg nu, ååh har blivit så himla skoltrött, nära på att somna under nationella idag. Ibland tänker jag: ''NU JÄVLAR SKA JAG VERKLIGEN KÄMPA'' - Fast några dagar efter: nä orkar inte, 30 dagar kvar till sommarlov tagga!! Iallafall, i helgen är det Bob Marley minneskonsär och om vädret inte drygarrr så blir det antagligen att dra dit och kanske grilla! Nu orkar jag inte skriva något mer. Herå. XOXO!

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0