VÄRD DAG.


Som jag sa, fullt av fräknar.

Berättar lite om dagen, när jag satt på bussen till åby blev det ändrade planer och jag åkte till omer istället och vi var ute och solade i nästan 2 timmar, käkade glass och hade det mysigt. Sen träffade jag Emilia, vi drog till stan där vi också träffade Amanda. Kl6 hängde jag med emilia ner till rese och sen var jag ute ca 2 timmar till, pratade i telefon men var dock ensam. Klockan är halv 12 och jag kom nyss hem. Tog en promenad till haga eftersom jag fick lite abstinens efter min pojkvän. 

Har glömt bort att käka, ska göra det nu. Sen borde jag läsa bok men antar att det inte blir av som vanligt. Imorgon är det fredag, har lite planer för dagen och ser fram emot det. Hoppas det inte blir ändringar. Uppdaterar er mer snart, nu ska jag käka!

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0