GLÖM INTE BORT!

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Vilken majbrasa brukar du gå till på Valborg?

Ingen nu längre, umgås med mins vänner osv på Valborg. Men när jag var mindre gick jag till en här i Åby (:

vet du om man kan klippa ut i photoscape? jag hittar det inte i alla fall.. alltså, inte klippa ut i fyrkanter eller cirklar, utan som man kan på photoshop, att man markerar typ runt en person, om du fattar? :)

Jaha, det tror jag inte. Vet bara att man kan beskära. Annars finns ju gimp att ladda ner och där funkar det ;)

oh hur märkte du att du va gravid??

Hihi, nu är jag ju inte gravid. Har dock trott det 2 gånger. Det finns ju flera tecken på att man kan va gravid.

är du gravid?? isåfall hur berätta du för din mamma, hur tog hon det osv.

Om du kollar frågan under så. Nej jag är inte gravid !! Men om jag skulle vara det och när jag skulle berätta för mina föräldrar så skulle jag bara berätta det, eftersom det ändå kommer märkas så kan de ju lika gärna få veta det direkt!

Är du gravid? (rykten talas)

Haha nej, det var på skoj :)

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0