Svar på fråga!

Fick en kommentar;
Feet fiin!! måste bara säga att jag är sjukt avundsjuk på ditt hår! Hur får du volymen och allt sånt? Är adopterad från Kina och passar inte direkt i svenska frisyrer osv.. så min fråg är då; HUR GÖR DU? tacksam för svar! kram!:)

Svar: först, tack så mycket! Själv har jag ganska tjockt hår och brukar inte göra så mycket med det. Har självlockar och då jag inte plattar hela håret så plattar jag bara luggen. Ett tips är volym pulvret dust it, använder det inte så ofta men det håller iallafall jättebra! Annars kan du ju tupera underhåret lite, låt det ligga och sen kamma ner det, lite svårt att förklara. Kanske har tid att fixa en video om du vill. Hoppas du fick svar iallafall! Kram


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0