medans jag varit borta:

beställde ett par 14mm som jag nu fått hem!!
varit med om den mest perfekta dagen i mitt liv: signering och konsert med mitt favoritband 'You Me At Six'som jag har väntat på så jävla länge. + under hela dagen umgicks jag med bästa människorna, gamla som nya. (saknar detta redan)
idag var vi och hälsade på hos mormor. Deaf Havana spelades i lurarna hela bilresan (det band som var förband hos ymas och som jag börjat lyssna på väldigt mycket nu), kollade igenom fotoalbum och fikade alldeles för mycket, som man alltid gör hos mormor/farmor.

------

- Hoppas att ni har haft det bra, vet inte riktigt varför jag hamnat i någon slags bloggpaus men antar att det var något som behövdes just nu. Om ni saknar mig så kan ni följa mig på twitter@emmamatata eller instagram@eemmadahlstedt, där jag uppdaterar betydligt oftare.] KRAM! - 
 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0