DAGARNA MED REBECCA ♥

på måndag morgon åkte vi och hämtade rebecca i katrineholm sen åkte vi mot dalarna.
På kvällen såg vi nog film och så. Sen på tisdag & onsdag åkte vi skidor i rommealpin.
Det var grymt kul, fast vi failade nåra gånger och körde in i en gubbe så att vi ramlade hehe.
Sen i liftbacken tappade vi stavarna och rebecca körde störtlopp förbi alla andra i liften, haha jag trodde jag skulle dö!
Igår va vi på kupolen och köpte typ tröjor, smink, smycken, underkläder och massa sånt.
Sen tog vi tåget hem hit till rebecca, då gjorde vi ansiktsmask om jag minns rätt :D
Inatt somnade vi runt klockan 6, sjukaste natten och det vi gjorde var gamska dumt heh..
Iallafall snart ska rebecca och jag gå och göra sanfransisko (kan inte stavatill det) sen vet jag inte riktigt, tror vi kollar raketer eller så.
hejdå sålänge skriver mera sen

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0