24 juni

hej.
igår efter lunch gick jag och mötte malin, simone & alice. Vi hämtade badkläder och drog upp till kajen och badade. Sen gick vi omkring i åby haha, sen gick malin och jag hem till henne och jag hjälpte henne städa rummet & kaninburen, sen packade vi och sen drog vi till gb. Sen kom oliver & philip. Vi kollade massa film typ och somande inte förräns halv 5. Och madrassen hade typ läckt så vi vaknade på golvet xd.
Sen såg vi en till film och sen drog vi hem.
Sen ska jag packa och sånt ohså ska olivia sova här, för imrn drar vi till dalarna :)
Kommer hem på onsdag igen och några dagar senare åker jag på kollo.
här kommer en bild, pusshej :D


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0