HATAR DUMMA BUSSCHAUFFÖRER

i fredags tog kelly och jag bussen till svärtinge, det var en asläskig gubbe som satt och glodde på oss aslänge. När vi hoppade av bussen var vi skiträdda för vi va mitt ute i skogen utan lampor. Iallafall sen träffade vi filip, och när vi skulle ta bussen hem fick vi inte åka med för våra kort inte fungerade, busschauffören brydde sig inte om att vi bah: men vi måste hem? hatar sånna busschaufförer. Men vi gick hem till filip och sen tog vi halvett bussen hem. När vi kom hem började vi kolla på 'A walk to remember' men vi var aströtta så vi somnade.

När vi vaknade kollade vi klart på filmen och sen kollade vi på en till film. Sen kom olivia och en stund senare drog kelly hem. På kvällen hyrde jag, olivia & frans tre filmer. Men vi kollade bara på 'tjenare kungen' sen kollade vi på fjorton suger & fucking åmål och somnade nångång vid fem-halvsex.

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0