KLANTIG MAN KAN VARA.

kom nyss in, har suttit ute helt ensam i en timme och frysit ihjäl, för koden funkade inte och jag hade glömt nycklarna. Och hade inga pengar på mobilen men spelade ingen roll för hade glömt den hemma också, om inte min granne hade kommit hade jag fan suttit där hela natten och frysit ihjäl.. klantigt

iallafall imorse vaknade jag plus alla andra av att rebecca började garva i sömnen, hahahah .. sen kollade vi på film och så, de va kul att träffa henne igen, sen kom jag hem vid klockan 4. Städat och så, sen plingade det på dörren då vare olivia & eve. Så vi gick ut ett tag sen hem till mig igen, sen drog eve hem och sen földe jag olivia hem, kom som sagt inte hem igen, satt där ute och frös tills nu .. hehe men nu måste jag dra för ska plugga, åh vad jag hatar söndagar & skolan, men pusshej hare bra :)


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0