SHENA

vaknade med rebecca, sen fixade vi oss och tänkte dra till stan när vi fick ett sms om att tävlingen inte blev av, asdåligt tyckte vi vi hade tränat för att vinna dom där biljetterna :( ! haha men iallafall sen drog vi till stan och träffade denice, sen kom emilia och sen träffade vi robin & leo tror jag. Sen drog rebecca, jag och emilia iväg och senare drog emilia hem och rebecca och jag träffade leyla och willma. Sen träffade vi teresa som jag saknat massa, och sen drog vi hem. Rebecca har dragit hem och nyss tvättade jag håret & käkade och nu ska jag bara packa ihop mina saker och sen drar jag till olivia & sover där.
Jag längtar absolut inte tills skolan börjar på månda, känner på mig att allt kommer gå neråt från och med måndan, kul födelsedag det blir, fast nae, fast jo. men puss hejdå hare bra


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0