JAG VILL LÅNGT HÄRIFRÅN

okej, jag sa att jag inte skulle deppa, och ingen behöver ens läsa det här eller ens bry sig men jag måste verkligen bara skriva av mig..

för snart orkar jag verkligen inte mer, allting har blivit så jävla meningslöst. Jag menar, om inte hoppet finns kvar, vad har man kvar då ? Jag har alltid varit en sån som kämpat även när det var som värst, jag tänkte alltid 'det måste ju ändå bli bra tillslut' och vet ni ? Det blev det. Samtidigt märker man att det bara kommer problem efter problem, jag vet att jag kommer ha problem efter mig hela livet, så varför haka upp sig på ett problem och redan ge upp ? Det blir bättre nån gång, men det kommer också att bli sämre nån gång, det är helt enkelt sånt man får leva med. Ändå sitter jag och klagar på det här, men det är sjukt jävla jobbigt när någon som typ betydde allt bara, inte förstår..

känns lite bättre, kommer ta bort det här inlägget nån gång säkert, nu ska jag väl sova, om jag kan
hejdå hare bra


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0