CAN'T STOP THINKING ABOUT YOU.



TJA. idag började vi med att ta skolfoto, det gick allt annat än bra, och jag hittade inte allt mitt smink imorse heller och jag typ stressade ihjäl, men iallafall. Sen språk-so-lunch-engelska, sen hade vi hål så emilia oh jag drog hem nån timme sen hade vi idrott fast vi va inte med. Sen drog vi hem till emilia och jag hjälpte henne att städa och vi käkade bullar hehe. kom hem och käkade, och just nu sitter jag och kollar på film med lillebror, måste passa han ikv .. Igår hade jag största huvudverken och jag tillochmed somnade på bussen hem haha, men det är bättre idag men jag är sjukt förkyld och funderar på att kanske stanna hemma från skolan imorgon om det är värre. Aja nu ska jag fortsätta titta på filmen, sen ska jag måla om naglarna, plugga oh städa, hehe skitkul. Men puss och hare bra :*

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0