NÄR DU TITTAR BLUNDAR JAG.

Igår efter skolan hängde emilia med mig hem och vi skulle plugga men blev inte så mycket av det, vi drog till stan en liten stund runt kl6 sen drog vi och solade.
Idag gick jag upp runt 7, sen stressade jag typ massa och sen gick ner till bussen. Hemkunskap - svenska - so sen slutade vi, och jag åkte hem och sen träffade jag olivia och ruvejda. Haha vi va i resecentrum, ah orkar inte berätta. Men sen iallafall drog ruvejda hem, och jag och olivia kollade typ nån grej på våra brorsors skola.
Nu sitter jag och har asont i halsen, har haft det hela dagen. Men ah ska väl plugga eller ngt snart, men lär inte orka det så ska nog sova.
hare bra alla sötisar !


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0