ae idag har jag badat

Va ju så varmt idag igen så vi solade ett tag, sen gick vi faktiskt ner till sjön och jag tog årets första dopp, men doppa inte huvudet för då skulle det bli kallt i öronen hehe. Sen va vi uppe vid fåren och sen har vi suttit ute och bara chillat. Sen kollade vi på talang också och snart ska vi fixa iordning och sen gå och lägga oss. Våran buss till norrköping imorn går typ 10.05 så måste upp tidigt imorgon igen. Iallafall idag har vi inte kunnat sluta skratta vet inte varför men allting har bara varit så sjukt kul, haha men så brukar det vara. Här är några bilder från idag har flera på min kamera men det laddar jag upp när jag är hemma igen, puss och godnatt

 


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0