ÄLSKA VÄDRET

helgen har varit sjukt jävla bäst, lovar er en massa bilder men det blir inte förräns senare eller imorgon. För har inte min dator just nu och måste föra över alla bilder sen ska alla andra skicka bilder från sina kameror. Så det kommer såsmåningom. Håkanhellström, det var sjukt grymt kan inte förklara, vi köade i ungefär 6 timmar men det var inget jobbigt alls. Och igår var jag och grillade med emilia, frida och clara, älskar dom brudarna, och sen kom abbas, mustafa victor och sen nån random. Asmysigt vare ville stanna kvar längre, men sen drog vi oss hemåt och satt och snacka ett långt tag innan vi somnade. Nu sitter jag hemma och har duschat och käkat och träffar nog folk ikväll, får se hur det blir, men nu ska jag fixa massa saker, hoppas ni haft ett asbra lov än sålänge, pusshej :D

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0