arkivbild

/// tagen för någon sommar sen

Just nu sitter jag hos mamma hon fyller år idag så vi ska käka tårta och så sen.
vet inte varför jag ens bloggar, antagligen för att jag har så jävla tråkigt, finns ju inget att göra heheh.
somnade vid skype igår när jag snacka med olivia&abbas, snackar i sömnen hoppas de slapp höra det :')

Jag tror att rebecca kommer ner till mig imorgon och stannar till söndagen.
Hon ska vara här över valborg, tror vi ska va vid karusellerna och träffa lite folk och så.
inte så mycket bestämmt än, men aa det blev inte så kul inlägg för har egentligen ingenting att berätta om.
så jag hoppas ni har det roligare än mig, ska sluta skriva nu, pusshej

Kommentarer
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Från Trdadera haha.. de är asbra köpten en för bara 9 kr. Det är från företagare, inte begangnade haha :D 3

2011-04-28 @ 19:25:40
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0