efter en asbra dag/kväll/natt


bilderna är tagna från nkpgbynight.se

Först var jag med emilia och clara, vi fixade allting sen drog vi hem till alicia och där var också felicia och rebecka. Sen kom omer, sebbe och calle och vi var ute ett tag och sen runt 9 drog vi till borgen och ställde oss i kö, stog där nästan 2 timmar. Drog hem vid 3 när allting var slut och när vi kom hem hade vi asont i fötterna efter allt dansande osv, men kvällen/natten var sjukt kul och träffade en massa underbara männskor, det var verkligen värt det.
Idag har emilia och jag kollat på film sen åkte jag hem till pappa. Jätte skönt att vi har studiedag imorgon för jag är astrött så skulle ändå aldrig vakna. Och förlåt för dålig uppdatering igen, men batterierna i kameran är slut så kan inte ta nya bilder, sen har jag knappt tid eller så mycket lust längre. Men skriver nog mera imorgon för nu ska jag sätta på en film, pusshej !


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0