innan jag åker

I stan träffade först emilia och jag simone, sen träffade vi också lina, abbas mustafa nån kille och sen mera folk. Sen kom omer också in till stan. Vi satt inne på mc och blev typ utslängda hela tiden av den där tanten :@, hah iallafall dagen har varit klockren, har garvat typ hela tiden, efter vi va i stan drog emilia, jag, abbas och omer hem till omer och va där ett tag. Sen tog emilia och jag bussen hem ungefär runt 10. Nu har jag käkat och ska snart duscha sen packa för imorgon ska jag upp klockan 8 för att sen åka till rebecca. Saknat henne massa och stannar hos henne ända till lördagen. Men nu har jag massa att göra så ska sluta skriva, får se hur det blir med bloggningen när jag är där uppe, ha det bäst sålänge, pusshej! 


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0