men ett enda ont ord om dig, har alltid fått mig upp i ringen



vaknade vid kvart i 9, klädde på mig och sen skjutsade pappa upp mig till katrineholm där vi mötte upp rebecca och sen åkte jag med dom och handlade. När vi kom hem gick vi till fåren och matade dom, sen har dom fått jättegulliga lamm också, lyckades lyfta upp dom fast dom sprang iväg hela tiden, sen hemma la rebecca och jag oss och solade, asskönt vare. Sen gick vi promenad med hundarna och spelade lite fotboll. Sen åkte vi in mot stan och va där en liten stund, fick med oss ett par solglasögon hem också. Sen skulle småtjejerna rida så vi följde med till stallet och kom hem för en liten stund sen. Nu ska vi bara chilla och så, får se om jag skriver något mer sen ikväll, pusshej


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0