TAGGA HELGEN

Imorgon efter skolan åker jag in till stan och möter upp olivia & sabine. Sen åker vi hem till mig för dom ska sova hos mig, får se vad vi hittar på, kommer antagligen droga håkanhellström och bara tagga till lördagen. På lördagen går vi nog upp skapligt sen drar oss mot stan köper mat och sen ska vi köa jättelänge, har bestämmt att vi ska vara bland dom längst fram så måste stå i kö minst flera timmar. Kvällen kommer iallafall bli asgrym, sen sover olivia och jag hemma hos mamma. På söndagen blir det grillkväll med brudarna, kommer bli asmysigt osv, kommer nog en massa bilder från det sen. hoppas ni också kommer få en grymt bra helg och lov, puss

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0