bara för att jag har så jävla tråkkigt

har du kysst någon idag? - ja

har du haft sex idag? - nej
har du ett förhållande?
- ija

när går gränsen vid otrohet? - när man gör något som betyder mer än vänner.

är du romantisk? - vet inte haha

vill du ha en romantisk kille? - det har jag redan

har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
har du någon gång slagit någon?
- aa
har du lekt med någons känslor?
- tror så men va aldrig med flit.

hur länge höll ditt längsta förhållandet? - det jag har nu

hur länge var ditt kortaste? - vet inte, haha typ några dagar var liten då
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
har du varit tillsammans med två samtidigt?
-nej haha

är du en bra pojk/flickvän? - försöker så gott jag kan

vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Omer

var den frågan pinsam? - nej

vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - omer tror jag
har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
- nej

hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning

har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nae
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
- nae

är du kär? - jaa

var du ärlig på den frågan? - 100% ärlig

vilken bokstav börjar den senaste i motsatt kön som du fick sms av? - orkar inte kolla

hur gammal är den äldsta som du har strulat med? - vene

hade du känslor för honom? - vem honom?

hur gammal är den yngsta du har strulat med? - 96a?

har du strulat med en främling? - kan man säga

är du flirtig av dig? - haha vet inte

är du en player? - nej

är du svår? - nja alltså, typ

har du drivit med en kille om hur du känner? - inte allvarligt

vilken hårfärg vill du att en kille ska vara? - spelar inte roll

vilka egenskaper ska en kille ha? - han ska va sig själv

 

vill du att den perfekta killen ska spela någon särskild sport? - jag har redan den perfekta killen

hur lång ska en kille vara? - som min

är du kräsen? - inte direkt, de mesta duger för mig

om ja, hur…? -

vad skulle du gjort om du blev dissad? - vet inte

om du skulle dissa en kille, hur skulle du gjort det? - träffat han och pratat

har du gjort något inom kärlek som du ångrar? - tror inte

har någon kille gjort dig glad? - wtf, ja deklart

har en kille fått dig att skratta? - ja!

har en kille fått dig att gråta så du aldrig skrattat på en vecka? - bra sverige

har du kallat någon kille för idiot/svin eller något liknande? - mjo

 

är du svartsjuk? - na

vilket sätt är det bästa att komma över en kille? - ingen aning

kommer du lätt över en kille? - tror nte det

har du lätt för att bli kär? - absolut inte

när tycker du att man ska säga ’’jag älskar dig’’ till sin pojk/flickvän? - när man känner fört

hur ofta tycker du att man ska säga ’’jag älskar dig’’ till sin pojk/flickvän? - när man vill

kan man vara kär i två personer samtidigt? - jag skulle inte kunna

har du hittat ditt livs kärlek? - det märker vi

umgås du helst med killar eller tjejer? - killar

har du någonsin blivit äcklad av en kille? - ja

har en kille sagt något fint till dig någon gång? - ja

har du nekat en kille någon gång? - jaa

skulle du kunna göra vad som helst för någon du älskar? - ja, eller alltså, beror på hur man menar

sista frågan, svarade du ärligt på alla dessa frågor? - helt ärligt.


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0