HJÄLP MIG!


Igår kväll kom jag och kadriye och jag på att vi skulle färga vårat hår rött bara för skojs skull.
Först färgade vi vårat hår blondt/orange och sen på natten tog vi i den röda hårfärgen.
Haha katastrof blev det, sen har jag en svart hårfärg hemma som jag egentligen tänkte färga till.

Har tänkt att jag ska ha i den röda i kanske ca en vecka och sen färga svart. Men känns som så fort jag går ut lyser ja upp som en tomat haha.. Hur tycker ni? Ska jag ha kvar den röda ett tag iallafall?

Kommentarer
Postat av: Amanda Stjärnskog

Nej, va gulligt!

Jag tycker att det röda blev jättefint, och vad gör det om du lyser upp som en tomat, annorlunda är väl bra? ;) Haha men svart är förstås också jättefint så välj själv!

2011-08-13 @ 13:17:37
URL: http://amandastjrnskog.blogg.se/
Postat av: idaa

Emma gud vad jag saknar dig !

jätte fin blogg sötan !

älskar dig <3

2011-08-13 @ 13:25:58
URL: http://idaaaa.devote.se

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0