min farmor haha


Har bara kvar att damsuga annars har jag städat klart, duktiga jag.
Och så har jag bytt om till shorts för det plöstligt blev värsta sommarvädret eller något? 

Haha min farmor har tjatat på mig jättelänge att jag ska ta livmoderhalscanser sprutan eller vad den heter, men jag har inte velat, så nu har hon klippt ut massa tidningartiklar och skickat till mig och vill att jag ska läsa, haha vad gullig hon är. Omer kommer hit ganska snart, han skulle bara käka först :D

Imorgon sover jag hos kadriye, har saknat henne nu. Vi ska färga håret igen och så ni får se resultatet om några dagar! vi kommer säkert hitta på massa annat kul, de gör vi alltid.
Men har ingenting mer jag vill säga nu, hejdoo

Kommentarer
Postat av: Karro

Så bra! :) Planer inför helgen? :D

2011-08-26 @ 16:20:17
URL: http://fracko.blogg.se/
Postat av: Karro

Sv: Jaha, Jag åker själv till landet med familjen :)

2011-08-26 @ 16:23:27
URL: http://fracko.blogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0