Sitter och glor på tv



På bilden ser ni det nya hålet och den nya töjningen, köpte nytt värmeskydd också.
Haha mitt öra ser jätteroligt ut just nu för att jag har massa olika saker, men aja.
Efter alice och jag hade varit i stan drog jag hem till omer ett tag, ville inte åka hem sen men va ju tvungen :( Och just nu sitter jag och kollar på tv, fångarna på fortet. Har inget bättre för mig.
Nu ska jag be min lillebror att ställa sig på min rygg för jag har så jävla ont, gaah

Eftersom skolan har börjar igen så kanske det kommer bli mindre uppdatering på bloggen. Dels för att jag kommer inte att ha lika mycket tid och när jag har det kanske jag inte orkar. Så vi får se hur det blir.

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0