sommaren 2011

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? ja många saker
Vilka länder besökte du? bara sverige
Är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? bra väder!
Träffade du någon saknad vän? jaa :D
Största misstaget? kommer inte på något
Bästa köpet? bästa? jag vet inte haha
Vad spenderade du mest pengar på? 'att mest åka runt tror jag? eller liseberg eller ngt haha, och mat
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jadå :D
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011? Fest hos mange haha
Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? badat, käkat glass ^^ 
Bästa boken du läste i sommar? har inte läst en enda
Största musikaliska upptäckten? inte upptäckt ngn ny men börjat lyssna på kent igen <3
Något du önskade dig och fick/inte fick? jag ville hoppa fallskärm haha :(
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? minns tyvärr inte det 
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Ja det finns det väl
Vem umgicks du med mest? många olika, men mot slutet vad ja massa med kadriye
Nya människor du träffade? Alla på kollot och annat folk
Sommarens hetaste? birger!! eller?
Sommarens besvikelse? vädret :(!
Sommarens bästa? östervik, alla människor


Kommentarer
Postat av: Karro

Härlig bild :)



Allt bra ?

2011-08-26 @ 14:45:48
URL: http://fracko.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej nu har jag månadens design på min blogg var gärna med

Kram Olivia :)

2011-08-26 @ 15:06:31
URL: http://oliviasflower.blogg.se/
Postat av: julia.

sv: taack! :)

2011-08-26 @ 15:25:43
URL: http://spacecastle.blogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0