Varför är de så kul att blogga på natten?



Vet ni vad? Jag håller faktiskt på att ladda ner den här filmen, haha bara för att jag kände fört.
Men det går jävligt segt är bara på 5%.

Iallafall nu har jag duschat och ska låta håret självtorka. Är inte trött, va det förut men det gick över. Det är faktiskt ganska chill att bara sitta uppe och inte göra så mycket.
Och imorgon börjar skolan, shit vad jag inte har längtat. Börjar nian också, och om typ bara några månader ska vi välja gymnasium. Gah känner att jag har ingen aning om vad jag ska välja, men får hoppas att det löser sig.
Ska inte sitta och skriva en hel bok nu, kommer säkert blogga flera gånger till innan jag drar till skolan, pusshej sålänge!

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0