yo makkaflow

Idag har mitt humör gått upp och ner. Har varit irriterad, trött, hyper, och hur glad som helst. Just nu är jag ingenting, har inte sovit på länge nu så det blir tidigt idag. Haha nu är madagaskar klar så ska starta den och sen sova.
och ÅÅH Imorgon i skolan ska vi gå runt hela ågelsjön det är typ 8 km, och om det regnar kommer jag bli en vattenpöl för har bara ett par skor som har hål överallt. Men imorgon drar nog alice och jag in till stan så ska jag köpa nya ;) och så ska vi ta hål i örat och så kanske jag köper en ny töjning, får se det imorgon!

Nu håller rebecca på att skicka bilderna så äntligen får jag dom, visar dom som ett sista inlägg strax!

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0