En lång jävla dag

Vid 10 imorse åkte jag och Olivia in till stan och sen drog hon vid 12 då jag mötte upp rebecca. En timma senare kom frida också. Gick på stan i ca 6 timmar, var sjukt jobbigt bland allt folk. Från stan fick jag iallafall med mig 2 tröjor, en ring, en väska och en ny töjning.

Runt halv 5 käkade vi på Paus och sen sprang vi ända från hörsal ner till rådhuset där vi tog en spårvagn. Dom gick av i rese och jag fortsatte åka för skulle till omer. Var så jävla trött så sov i två timmar och sen drog vi ut och mötte Sebbe & Macke och så drog vi till Mc.

Nu har omer och jag käkar lite mackor och så och vi har seriöst garvat som idioter åt ingenting, får se om vi ska se film eller något nu. Puss hej!



Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0