Mina senaste frågor på blogresponse!

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

va ska du söka för linje till gymnasiet o vilken skola? om du inte vet de nu, va funderar du på att söka o så då??:))

Har inte riktigt bestämt mig än, har missat typ det viktigaste, gymnasiemässan plus alla öppet hus förutom på DeGeer. Funderar på att gå på degeer, kanske foto film, har också funderat på någon frisör linje men är inte säker, fast just nu lutar det mest åt degeer ((:

Ha svart det var fint :)

tack vad gullig du är :D

Vilken hårfärg föddes du med ? FIn blogg

tack så mycket :D Jag föddes med svart hår!

varifrån är dom här shortsen: http://emmadahlstedt.blogg.se/2011/november/shortsen.html#comment ? Grym blogg!

Jag köpte dom av en som från början köpte dom ifrån chicy.se tror jag sidan heter! tack va glad jag blir :D

Vad ska du göra på din födelsedag, och vad önskar du dig?

tar för givet att det är samma hanna som kommenterade under, så läs svaret där :D

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0