OM DAGEN

Imorse när jag vaknade var jag levande död typ. Somnade efter halv 3 igår, filmen var seg ibland men ändå ganska bra. Efter skolan drog jag och mötte upp rebecca, vi gick på stan och köpte julklappar och lite annat. Träffade några stycken också. Efter 4 timmar på stan var vi helt slut och rebecca skulle iväg så då mötte jag upp omer i rese och vi tog bussen hem till mig. 

Uppdateringen blir som den blir, vissa dagar bättre än andra. Men ska inte komma med ursäkter längre eftersom det är min blogg så jag bloggar när jag vill hihi. Inget mer att säga, kram!



Kommentarer
Postat av: J U L I A P A R K S J Ö

tack dsm ! : )

2011-12-21 @ 09:44:43
URL: http://juliaparksjo.blogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0