Ingenting är logiskt, för att ingenting är magiskt, och det är så tragiskt. Så jag springer tillbaks till dig.



Har ganska så mycket sprängande huvudverk och har inte ätit mer än frukost och chips idag. Vet att jag borde sova men kan inte. Skönt att jag redan har lämnat in mitt SO-arbete annars hade det blivit att plugga halva natten. Funderar på om jag ska gå till köket och sitta och äta ett tag, för är så himla hungrig. Fast nae, känner inte att jag har dom krafterna så att jag ens orkar resa mig från sängen och gå ut ur mitt rum. Känns ganska alone att sitta uppe och skriva ett ganska onödigt inlägg såhär på natten, men har faktiskt inget bättre för mig just nu. Tänkte lite, lyssnar lite håkan, tänker lite till. åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort. Sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig va med om det.
Och be aldrig mer om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde.

Det roligare är att även fast jag har tanken att vara uppe hela natten så vet jag själv att jag kommer somna när som helst och var som helst. Jag kommer somna med alla lampor tända, med alla kläderna på och med min dator liggandes brevid mig eller nerputtad på golvet. Ska snart ringa upp min finaste pojkvän och kommer antagligen somna vart efter. Stolt om ni orkar läsa hela denna oläsvärda text. Godnatt läsare♥

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0