@ inte min data

orkade inte sätta på min data så sitter vid den här nu, dagen i skolan va asseg för vi gjorde absolut ingenting, ingen ville åka pulka ändå. iallafall efter skolan åkte jag och emilia in till stan.
i resecentrum typ interljuvade TVn en tant och vi gick i bakggrunden och emilia knuffade nästan in mig i kameran haha.. vi tog bussen hem vid halv 5 och sen drog vi hem till emilia.
Har haft sprängande huvudverk hela dagen och det har runnit tårar i ena ögat hela dan, asjobbigt, tror jag börjar bli sjuk. Imorn ska jag hänga med olivia till frissan om de inte blir ändringar, blev inget förra gången.

tråkigt inlägg, och ska lägga mig tidigt idag så stänger av nu, hare bra

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0