tja emilia


emilia ville att jag skulle uppdatera så gör det nu, även fast jag inte vet vad jag ska skriva om. Men har inte bloggat på 5 dagar så det är väl bara bra. kort om helgen, inga detaljer:

i fredags drog emilia, jag och julia till hh 'discot', träffade folk drog sen hem till mig.

i lördags åkte emilia och jag in till stan och efter ett tag träffade vi kelly, ida och sandra. Vi gjorde inte så mycket åkte/gick mest omkring. Sen när alla drog hem så åkte jag och kelly hem till henne och såg film [inlägget under].

idag
åkte jag in till finspång med emilia, vi träffade pata, dennis och naim. Har inte varit där på ett år saknat det somfan. Vi drog hem runt 7 sen packade jag och åkte hem till pappa, men tänker åka härifrån snart igen hehe..
Nu har jag pratat massa i telefon och ska väl snart gå och lägga mig, uuh skola imorn men bara en vecka kvar till sportlovet! längtar somfan, men nu ska jag göra annat. btw: ni har blivit sämst på att kommentera, pusshej

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0