Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

som ni märker kommer det inte i ordning, men alla nr kommer ändå att göras

Min favoritårstid måste vara sommar, för älskar att man bara kan gå omkring i shorts och linne och typ äta glass och bada när man vill. Plus att sommarlovet är typ det bästa som finns. Det enda jobbiga är väl alla småkryp som bits, men det är inga stora problem för mig, förutom tvestjärtar dom är jätteäckliga. Och jag älskar att nätterna inte är mörka och att det är varmt hela tiden, att man kan sola, va ute typ jämt, grilla, liseberg och allt dedär. 
Hehe jag suger på att förklara men nu vet ni :)

Kommentarer
Postat av: simone

gumman?! det heter TRESTJÄRT! :D <3

2011-01-28 @ 08:09:33
URL: http://ssimonejidling.blogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0