HEMMA FRÅN GÖTEBORG



Det har varit 2 sjukt bra dagar i göteborg, igår var vi på liseberg, det var ganska bra väder och måste bara säga att atmosfear var asrolig! Började också snacka med några från eskilstuna som vi åkte med.

Idag gick olivia och jag runt i affärer och köpte inte så mycket men ni ser på bilden.
Ett par shorts, en håkanhellström-affisch och en håkanhellström tröja som olivia och jag fick köpa tillsammans eftersom det bara fanns en kvar och båda var tvugna att ha det hehe, men vi ska beställa en till på nätet senare så vi har en var sin.

Från och med imorgon ska jag försöka blogga vanligt igen, men just nu ska jag fortsätta kolla en film på tv med mamma och lillebror, pusshej ha det bra!

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0