Inlägget försvann?

Skrev ett inlägg förut men tydligen så har det försvunnit nu så skriver om det lite kortare och plus lite till.


Vi pallade inte dra till stan men vi träffade Linn och sen drog och köpte glass. Gjorde typ ingenting mer för det var lika dött i åby som det alltid är. Jag tog halv 10 bussen hem och sen gick jag ut och träffade leyla, sen träffade vi cornelia och vi drog till Hageby och käkade Mc. Haha det var tre norskar som typ snackade med oss, sen på spårvangen hem kom josef och corneilias bror philip. Kom hem för typ 5 minuter sen och nu ska jag försöka fixa en ny header till bloggen och sen se film. Pusshej!

jag och linn förut idag - har inte fått resten av bilderna

Kommentarer
Postat av: victoria

åh tack!

fin blogg btw =)

2011-07-24 @ 01:17:58
URL: http://duvetvictoria.blogg.se/
Postat av: siri mungomklang

fiiiiiiiiiiiiiiin blogg! :))

2011-07-24 @ 01:34:35

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0