rrebecca hääär



ville bara att ni skulle veta att emma är världens underbaraste människa. hon är verkligen så otroligt omtänksam och förståelig. jag är jätte glad att ja har henne med mig. hon har varit med mig i flera år och vi har upplevt mycket tillsammans. vi kan varandra ut och in i stortsätt.
jag minns alla gånger jag fått sova hos henne pga att jag inte pallat va hemma, hur mycket hon ställt upp för mig. jag kan inte säga mer än tack. det känns så ynkligt att bara säga tack. men jag menar det verkligen.
emma du har hjälpt mig igenom allting.
och det är vad jag kallar äkta vän. emma är så äkta så det finns inte.

hon är en så fin person, tänkt om alla skulle ha hennes egenskaper? då skulle de verkligen vara suuper.

vi har gjort så mycket tillsammans, varit på grönan, liseberg, london, tyskland, skarasommarland, romme och ja allt möjligt. vi har så otroligt många minnen med oss i våra väskor, och fler och fler blir dom för varje gång vi är.

det finns verkligen ingeting dåligt med emma enligt min syn.

ville bara få det sagt, och emma jag älskar dig otroligt mycket.

syster ♥

/- http://sshootingstar.devote.se
- bjuder på lite fula och fina bilder på mig och emma -

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0