skyller dålig uppdatering på sommarlovet

Imorse vaknade jag vid halv 11, sen åkte jag in till stan och där träffade jag maria och rebecca. Vi gick på stan ett tag och jag hade inte så mycket pengar med mig men köpte en töjning, navelpiercing, och en varsin ansiktsmask.
När vi kom hem igen drog vi upp till kajen och skulle bada, melisa och arthur var där uppe så de hängde med oss till en badplats längre bort. Lägger in bilder lite senare!

Nyss var vi också ute och träffa jeppe, tobbe, simon och ali. Senare ska vi nog träffa några andra men får se, vi ska också dra ner och köpa glass och bara chilla, jag har det asbra iallafall, hoppas ni med har det! puss

Kommentarer
Postat av: agnes

vart köpte du töjningen ?:)

2011-07-18 @ 23:39:43

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0