Var bara tvungen..

Att blogga en gång till hehe, just nu sitter jag hemma hos olivia och hon håller på att packa till imorn. Vi håller på att ladda ner lite film också. Imorgon ska vi upp redan halv 9, och jag är helt speedad just nu haha, fick precis ett skalat äpple i handen omnomnomnom. Ae är i en helt annan värld just nu känner jag så hejdoo

Glömde berätta om filmen vi såg hos rebecca, Trust. Den var jättebra, ganska hemsk också men, heh börjar alltid gråta till filmer.. Iallafall här är trailern, den är faktiskt värd att se. Och så är det ju så det ser ut i verkligheten hos vissa.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; Tack så mycket! ^^

2011-07-31 @ 23:38:25
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0