vi ses om 37 dagar igen



har sprängande huvudvärk just nu, och ont i halsen så ska snart ordna te och sätta mig och kolla på film. Bion var bra, sen gick vi hemmåt och sa hejdå ett bra tag, kommer inte ses på över en månad nu, så hoppas att det kommer att gå fort, jag älskar dig♥

Imorgon ska jag sova hos olivia, och vi ska köpa mat, eftersom på tisdagen åker vi klockan 7 på morgon och kommer antagligen stå i kö ca12 timmar! För er som inte vet vi ska kolla på håkanhellström som är på skansen, så kolla om vi syns i tvn ;) Ska gå och göra te nu, ha det bra läsare!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

fin blogg !

2011-07-04 @ 12:11:53
URL: http://elliizzofsweden.blogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0