gästbloggar

Haha hej ! Haha är jätteflum Emma sitter på golvet och gör något så jag passa på att blogga från hennes blogg ! Idag har vi vart på kupolen och shoppat som hon redan har skrivit men ändå. Förut bada vi också det var jätteskönt ! Vi kommer hem igen på torsdag. Förut var det en hund här den var jättesöt men jag blev lite rädd. På tisdag / onsdag ska vi in till stan och checka peace and love , vi är ju somsagt i borlänge för er som inte visste det. Fett taggad iallafall det kommer bli grymt ! På tisdag är det också en vecka kvar tills emma och jag åker upp till Stockholm för att se Håkan Hellström på allsång på skansen ! Galet nice. Men nu vet jag inte vad jag ska skriva ha det så bra, puss :* /olivia
Nån bild från idag 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0