Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din


omer
kom till mig nån gång efter 6, va hos mig ett tag sen drog vi till stan och träffa abbas, emilia, frida & aymen. Sen drog emilia och frida och vi andra åkte till haga. Haha vi gjorde svimtestet på aymen, läskigt ju, filmade också. Aja sen drog vi till mc och käka och sen drog jag och omer hem till honom. Va där ett tag och började gå hem runt halv 12 så kom hem för en stund sen. Tror jag ska sätta på en film att somna till för har varit astrött hela dagen och håller nästan på att somna här på datan hehe. Imorn ska jag träffa olivia och kanske omer senare, får se när bloggar, annars ha det bra, pusshej & gonatt



Kommentarer
Postat av: Ruvejda

Sv: Hihi, du är söt du med! Tackar för kommentaren :)<3

2011-06-06 @ 22:20:21
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0