mer randoms

jag har haft hår ner till rumpan
jag har bruna ögon men ibland är dom oranga
jag äger på att knyta upp saker
jag är sämst på att bre mackor
jag tycker soppa är jättegott
hatar ärtsoppa fast har aldrig smakat
jag har jätteblandad musiksmak
när jag var liten var jag på ett körläger
jag har svårt att äta när folk glor samtidigt
jag har typ inga fobier alls
- jag har haft hår ner till rumpan
- jag har bruna ögon men ibland är dom oranga
- jag äger på att trassa upp saker
- jag är sämst på att bre mackor
- jag tycker soppa är jättegott
- har aldrig smakat ärtsoppa men hatar det ändå
- jag har jätteblandad musiksmak
- när jag var liten var jag jättetjock haha
- jag har svårt att äta när folk glor samtidigt
- jag har typ inga fobier alls

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0