Svar på frågestund!

Frida:
Är du oskuld?
sv: nej
Vila hårfärger har du haft?
- min vanliga+ blonda slingor, haha det var så fult!
- ljusbrunt
- svart
- mörkbrunt
- alla slags blandningar av rött/blått/brunt/svart haha
Choklad eller lakrits?
choklad, käkar aldrig lakris, förutom i dom där rosa : D
Gör en ett videoinlägg?
sv: ska det snart någon gång!
puss
___________________________________________________
Olivia:
Varför slåss du när du blir kittlad ?
sv: vet inte det är som en reflex för mig haha
Vad är det bästa med mig ? (a)
sv: att du är som du är!
Vad vill du helst göra en varm sommardag ?
sv: Bada, sola, vara med kompisar, käka glass och aa sånt man gör på en varm sommardag 8)
Vet du att det bara är 16 dagar kvar tills vi ska se Håkan Hellström ?!
sv: det är ännu mindre nu!! längtar!
Är min mörkrosa hårspray fortfarande kvar hos dig ?
sv: aa kolla under min säng och där låg den :D
Kan inte du börja videoblogga lite ibland ? :DDDDD
sv: jo har funderat på det, testat lite också men känner mig ganska dålig på det
så lägger upp någon när det blir någon som duger haha ! :D
Jag tycker du är awesome !!! Älskar dig bästa :*
sv: du är också awesome! älskar dig bästavän<3
____________________________________________________
Emilia(sara)
vad har du och din kille gjort tillsammans`?
sv: haha emilia du försökte lura mig och skriva sara.. Men iallafall svar på frågan, du vet ju allt redan :D
älskar du honom
sv: de klart jag gör
tycker du att det är roligt att blogga
sv: ja! :D
____________________________________________________
Gabriella:
Hur länge har du och din pojkvän vart tillsammans?
sv: två månader imorn (:
Hur länge tror du att det håller?
sv: hoppas på länge :D
Vad fick dig att börja blogga? :)
sv: jag läste andras bloggar och tyckte det verkade kul så ville testa själv, men i början var det bara jag
och typ dom närmaste som visste om min blogg, eftersom jag ville testa lite grann först ;)
____________________________________________________
Denice:
Vem är den av dina vänner som ALDRIG någonsin svikit dig?
sv: vet faktiskt inte, ingen av mina vänner brukar ju direkt svika mig, och jag förlåter nästan alltid isåfall.
Sen kan man ju göra misstag men tycker inte det är samma sak som att svika någon
Vem står dig närmast av dina föräldrar? :)
sv: svår fråga, ingen av mina föräldrar står mig direkt nära men tror att min mamma står mig närmast
_____________________________________________________
Rebecca:
Du ska ju snart börja 9an och sedan gymnasie, har du någon minsta fundering på vilken linje eller vart nånstans du ska gå?
Personligen tycker jag att du är rätt duktig på att fixa hår osv ;
sv:Har funderat lite, men tycker att det är svårt eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill eller är bra på. Men har funderat
lite på film&musikgymnasien eftersom det verkar askul, fast då måste man plugga vidare efteråt och vet inte
riktigt om jag vill det.
Och tack har faktiskt funderat lite grann på frisör också, verkar också kul, men finns så mycket annat också, så inget är
direkt just det där vill jag eller något jag säkert vet! ;)
Emilia:
hej vagöru
sv: hehe svarar på frågestundsfrågorna



Frida:
Är du oskuld?
sv: nej

Vila hårfärger har du haft?
- min vanliga+ blonda slingor, haha det var så fult!
- ljusbrunt
- svart
- mörkbrunt
- alla slags blandningar av rött/blått/brunt/svart haha

Choklad eller lakrits?
choklad, käkar aldrig lakris, förutom i dom där rosa : D

Gör en ett videoinlägg?
sv: ska det snart någon gång!

puss



Olivia:
Varför slåss du när du blir kittlad ?
sv: vet inte det är som en reflex för mig haha

Vad är det bästa med mig ? (a)
sv: att du är du!

Vad vill du helst göra en varm sommardag ?
sv: Bada, sola, vara med kompisar, käka glass och aa sånt man gör på en varm sommardag 8)

Vet du att det bara är 16 dagar kvar tills vi ska se Håkan Hellström ?!
sv: det är ännu mindre nu!! längtar!

Är min mörkrosa hårspray fortfarande kvar hos dig ?
sv: aa kolla under min säng och där låg den :D

Kan inte du börja videoblogga lite ibland ? :DDDDD
sv: jo har funderat på det, testat lite också men känner mig ganska dålig på det
så lägger upp någon när det blir någon som duger haha ! :D

Jag tycker du är awesome !!! Älskar dig bästa :*
sv: du är också awesome! älskar dig bästavän<3


Emilia(sara)

vad har du och din kille gjort tillsammans`?
sv: haha du försökte lura mig och skriva sara.. Men iallafall svar på frågan, du vet redan ;)
älskar du honom
sv: de klart jag gör

tycker du att det är roligt att blogga
sv: ja! :D



Gabriella:
Hur länge har du och din pojkvän vart tillsammans?
sv: två månader imorn (:

Hur länge tror du att det håller?
sv: hoppas på länge :D

Vad fick dig att börja blogga? :)
sv: jag läste andras bloggar och tyckte det verkade kul så ville testa själv, men i början var det bara jag
och typ dom närmaste som visste om min blogg, eftersom jag ville testa lite grann först ;)


Denice:
Vem är den av dina vänner som ALDRIG någonsin svikit dig?
sv: vet faktiskt inte, ingen av mina vänner brukar ju direkt svika mig, och jag förlåter nästan alltid isåfall.
Sen kan man ju göra misstag men tycker inte det är samma sak som att svika någon

Vem står dig närmast av dina föräldrar? :)
sv: svår fråga, ingen av mina föräldrar står mig direkt nära men tror att min mamma står mig närmast


Rebecca:
Du ska ju snart börja 9an och sedan gymnasie, har du någon minsta fundering på vilken linje eller vart nånstans du ska gå?
Personligen tycker jag att du är rätt duktig på att fixa hår osv ;

sv:Har funderat lite, men tycker att det är svårt eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill eller är bra på. Men har funderat
lite på film&musikgymnasien eftersom det verkar askul, fast då måste man plugga vidare efteråt och vet inte
riktigt om jag vill det.
Och tack har faktiskt funderat lite grann på frisör också, verkar också kul, men finns så mycket annat också, så inget är
direkt just det där vill jag eller något jag säkert vet! ;)



Om det skulle vara något annat ni undrar, vad som helst, bara att lämna en kommentar så ska jag försöka svara så fort som möjligt! ;)

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0